Cum sa devii un Leader de Succes
Invata sa creezi un Sistem de Comunicare Eficient
Aboneaza-te si primesti Modelul de COMUNICARE care iti prezintă cele 5 Etape Esentiale, alaturi de 6 Principii si Bune Practici pentru o comunicare eficienta cu echipa pe care o coordonezi. Le vei primi sub forma une serii de e-mailuri.
Distribuie pe Facebook.
Ce primești concret dacă te abonezi?
- Vei primi Modelul de Comunicare pe care l-am dezvoltat si testat pentru imbunatatirea comunicarii cu echipa
- Vei invata care sunt procesele care acopera aspectele importante de comunicare si relationare cu echipa
- Vei primi descrierea celor 5 etape esentiale ale sistemului de comunicare cu echipa
- Iti voi prezenta care sunt cele 6 principii si bune practici de aplicat impreuna cu pasii de mai sus
- Iti voi prezenta pas cu pas cum sa implementezi concret sistemul de comunicare eficient
- Vei intelege mindset-ul dn spatele modelului care face lucrurile sa functioneze
- Iti voi prezenta exemple de rezultate pe care le-am obtinut implementand acest sistem in zeci de echipe cu care am lucrat
- Vei beneficia de expertiza mea de peste 16 ani in management, leadership, eficientizare de procese si iti voi oferi instrumente, bune practici usor de implementat si fise de lucru pe care sa le poti utiliza imediat cu echipa
- Dupa aceste e-mailuri initiale vei afla intotdeauna primul care sunt noile tehnici care aduc rezultate in aceste domenii
Highlights despre Irina Coiciu
- Cadru de Guvernanta bazat pe Managementul Proceselor de business
- Sisteme de eficientizare a activitatilor si Program de Excelenta Operationala bazate pe metodologii si instrumente Lean si Lean 6 Sigma
- Sistem de Leadership orientat catre imbunatatire continua si dezvoltarea echipelor
- Proces de IT Change Management bazat pe Analiza business si Managementul proceselor de business
- Sistem de Continuitatea Afacerii care urmareste standardele ISO de Risk Management si Business Continuity Management
- Sistem de Control Intern urmarind Guvernanta Managementului de Procese si directiva Solvency II
- Sistem de Management al Portofoliului de Initiative de Schimbare si dezvoltari IT bazat pe metode specifice de prioritizare
- Sistem de Control Intern, Enterprise Risk Management si Audit Intern urmarind framework-urile COSO, COBIT, SOX, ISO 31000
Desi succesul este relativ, fiecare ingredient este important pentru reusita initiativei si a echipei: Comunicare, Colaborare, Obiective, Valori
Cum sa devii un Leader de Succes
Invata sa creezi un Sistem de Comunicare Eficient
Aboneaza-te si primesti Modelul de COMUNICARE care iti prezintă cele 5 Etape Esentiale, alaturi de 6 Principii si Bune Practici pentru o comunicare eficienta cu echipa pe care o coordonezi. Le vei primi sub forma une serii de e-mailuri.
Distribuie pe Facebook.